Ben jij een kei met cijfers, administratief en analytisch sterk en beschik je over ongeveer 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie? Draag je graag bij aan de cliëntgerichte zorg in Gilze? Houd je van afwisseling en herken jij je in onze kernwaarden Persoonlijk, Met Elkaar en Vertrouwd? Dan is deze functie zeker iets voor jou en dan maken we graag kennis met je!

KLEINSCHALIGHEID IS ONZE KRACHT!
Zorgcentrum St. Franciscus ligt in het centrum van Gilze en biedt een breed pakket aan zorgdiensten. Er zijn aparte teams voor kleinschalig wonen, individueel wonen, thuiszorg, dagverzorging en de nachtdienst. Verder hebben een eigen huishoudelijke dienst, een eigen productiekeuken en ons restaurant “De Vertoeverij”, waar bewoners dagelijks kunnen genieten van een lekkere maaltijd of een drankje. Er werken ongeveer 160 medewerkers bij ons, maar de lijntjes zijn kort, we weten van elkaar wat er speelt en we kunnen dus snel schakelen. Eigen regie, autonomie en ontwikkeling, zowel voor onze bewoners als onze medewerkers, hebben we hoog in het vaandel staan.

WAT GA JE DOEN?
Samen met de Manager Finance & Control verzorg je de complete financiële, salaris- en zorgadministratie. Je verricht administratieve werkzaamheden en je assisteert o.a. bij het opstellen van de jaarrekening, de begroting en diverse financiële rapportages. Procedures of protocollen ontwikkelen m.b.t. jouw vakgebied? Ook daar draai je je hand niet voor om. Je volgt de in- en externe ontwikkelingen binnen je vakgebied op de voet en je geeft inzicht in wat deze ontwikkelingen betekenen voor ons of op welke interne processen zij invloed hebben. Je vindt het leuk om vanuit je eigen vakgebied te adviseren over en mee te bouwen aan de ambitieuze doelstellingen van St. Franciscus. Jouw initiatieven, deskundige adviezen en oplossingen dragen bij aan de verdere ontwikkeling van onze financiële administratie.

WAT BIEDEN WIJ JOU?
Naast een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (mét uitzicht op een vast dienstverband) en een salaris conform de CAO VVT, kom je te werken in een kleinschalige organisatie waar bewoners en medewerkers elkaar kennen. De sfeer bij ons is te omschrijven als open, gemoedelijk en gastvrij en hier doen we dan ook samen ons best voor. Bij gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid in de toekomst door te groeien naar de functie van Manager Finance & Control.

WAT BRENG JIJ MEE?
Je beschikt bij voorkeur over een HBO-diploma Finance & Control met daarbij ongeveer 2 jaar relevante werkervaring. Zelfstandigheid, nauwkeurigheid, proactiviteit en analyserend vermogen zijn eigenschappen die je meebrengt. Deadlines zijn geen probleem voor jou. Je bent flexibel, denkt in kansen en je hebt (zichtbaar) veel plezier in je werk. Je straalt dat uit naar de collega’s, maar ook naar de externe instanties waarmee je regelmatig contact hebt. Automatisering en digitalisering kent uiteraard geen geheimen voor jou. Sterker nog: jij leert ons alle geheimen van de systemen!

NOG VRAGEN OF SOLLICITEREN?
Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Josée Verhoeven, Manager Finance & Control via telefoonnummer 0161- 458010. Wil je solliciteren? Mail dan uiterlijk 21 oktober a.s. een motivatiebrief met jouw CV naar: werkenbij@stfranciscus.nl. De kennismakingsgesprekken staan gepland in de middagen op 26 en 29 oktober a.s.